mandag 14. februar 2011

Eksersis

Dagens trim; å gå opp alle ni etasjene til leiligheta etter opphenging av lapp til postkvinnen/mannen om å være snill og ikke legge tilrette for posttyveri. Møtte den gamle nabokjerringa (og det er ikke vondt ment, det er bare en betegnelse) da jeg kom til vår etasje. Hun skjønte hverken valget av trapper foran heis, eller at jeg ikke skjønner så mye spansk når jeg faktisk sier "Jeg skjønner ikke så mye spansk". Hennes reaksjon var nemlig å bare fortsette og snakke, masse. Noe måtte da gå inn? Og skulle jeg ikke svare på det hun spurte om? Og var det noe galt med heisen siden jeg valgte å gå?

Hva har vi gjort i helgen? Dette har vi gjort i helgen.

Det vil si, vi har ikke gjort så mye i helgen. Bortsett fra å lage dette bildet. Som Øystein for det meste står bak. Mens jeg sitter foran. Og står bak. Ok, jeg skal slutte nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar